junioren EK Vejle (0)

Plek voor leuke en minder leuke bridge verhalen
Post Reply
User avatar
Floris
Posts: 698
Joined: 09 Dec 2010, 23:26

junioren EK Vejle (0)

Post by Floris »

Hallo allen!

Van 1 t/m 6 juli wordt in het Deense Vejle het Jeugd EK paren gespeeld. Namens Nederland <25 doen er vier domboërs mee: Wouter, Ludo, Frits en ondergetekende. De eerste dagen wordt de mixed gespeeld, hierin is helaas geen Domboër actief. Daarna vindt het parentoernooi plaats. Daar verschijnen we alle vier aan de start.

Vanaf deze plek zal ik jullie de komende week weer dagelijks proberen te vermaken met sfeerimpressies, anekdotes en een paar aardige spelletjes. Uiteraard zal ik de prestaties (nou ja... laten we het 'verrichtingen' noemen) van Frits en van mij weer centraal stellen, maar ik zal ook proberen de avonturen van Wouter en Ludo zo goed mogelijk voor jullie te verslaan. Verder raad ik geïnteresseerden de blog van Kees Tammens aan. Ook hij doet dagelijks verslag van het junioren EK: bridgenieuws.wordpress.com.

Morgen vertrekken we met de bus naar Denemarken. Een reis van zo'n 9 uur. De bus is echter van dien aard, dat jullie geen medelijden met ons hoeven te hebben.

Ik hoop dat ik deze 'blog' niet voor "Des Keizers K*t" schrijf, en dat jullie het leuk vinden om ons zo te volgen. Overigens zijn reacties, kritieken, steunbetuigingen, felicitaties, opmerkingen, aanmerking etc. op al mijn pennenvruchten van harte welkom!

Ik kan voor ons vieren spreken als ik zeg dat we er ONTZETTEND veel zin in hebben!

Tot morgen,

Floris
User avatar
Tijntje
Posts: 523
Joined: 01 Apr 2009, 14:36
Location: Utrecht

Re: junioren EK Vejle (0)

Post by Tijntje »

Ik verheug me weer op je verslagen. Veel succes en plezier! 1 (cl)
I have certain god-like powers in the presence of alcohol.
(Bilious, the Oh God of Hangovers, from Hogfather by Terry Pratchett)
User avatar
K-J
Posts: 1441
Joined: 06 Apr 2009, 20:35

Re: junioren EK Vejle (0)

Post by K-J »

Mijn vakantie is zo ongeveer begonnen, dus ik kan je blog hier op het Dombo forum goed in de gaten houden en elke bridgetechnische misstap die je begaat breed uitmeten :twisted: Je zult nog spijt krijgen van wat je gewenst hebt :lol:

Verder wens ik jullie heel veel succes en ook heel veel plezier! Laat die andere landen zien dat wij Nederlanders heus wel kunnen schitteren op een EK. ;)
User avatar
Tijntje
Posts: 523
Joined: 01 Apr 2009, 14:36
Location: Utrecht

Re: junioren EK Vejle (0)

Post by Tijntje »

KJ, we waren toch tweede op het EK?
I have certain god-like powers in the presence of alcohol.
(Bilious, the Oh God of Hangovers, from Hogfather by Terry Pratchett)
Eldert
Posts: 150
Joined: 01 Apr 2009, 17:30

Re: junioren EK Vejle (0)

Post by Eldert »

Heel veel succes en ik ben benieuwd!
Post Reply