Peiling vraag 1

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
User avatar
nijn11
Posts: 720
Joined: 01 Apr 2009, 22:21
Location: Utrecht

Re: Peiling vraag 1

Post by nijn11 »

Als iemand mij het directe verband tussen het niet aanmelden van jonge (studenten)bridgers en de aanwezigheid van oudere jongeren op de vereniging kan aantonen ben ik voor een leeftijdsgrens.
Zo niet, dan niet.
Laatst een prachtige samengestelde dwang gemaakt. Helaas is dit vakje te klein om het spel te bevatten.
User avatar
K-J
Posts: 1441
Joined: 06 Apr 2009, 20:35

Re: Peiling vraag 1

Post by K-J »

Er is nooit een peiling hiernaar gedaan onder studenten, maar ik merk het wel op de markt tijdens de introductiedagen dat er meer en meer met een boog om ons heen gelopen wordt door studenten en dat was 15 jaar geleden anders.
User avatar
nijn11
Posts: 720
Joined: 01 Apr 2009, 22:21
Location: Utrecht

Re: Peiling vraag 1

Post by nijn11 »

K-J wrote:Er is nooit een peiling hiernaar gedaan onder studenten, maar ik merk het wel op de markt tijdens de introductiedagen dat er meer en meer met een boog om ons heen gelopen wordt door studenten en dat was 15 jaar geleden anders.
Ja, je moet natuurlijk ook niet met ouwe lullen op de introductiedagen gaan staan...
En 15 jaar geleden hadden we Lenneke die potentiele kandidaten aan de haren naar het standje trok. En tegen snowboard/bungeejump-achtige concurrentie kun je natuurlijk niet op. Zelfs schakers hebben hier last van.
Bridge heeft nu eenmaal een bejaarden-imago, en daar kunnen wij ook niets aan doen. Tenzij je een poker-subvereniging gaat opstarten.
Laatst een prachtige samengestelde dwang gemaakt. Helaas is dit vakje te klein om het spel te bevatten.
User avatar
Gary McAlley
Posts: 851
Joined: 09 Apr 2009, 18:39

Re: Peiling vraag 1

Post by Gary McAlley »

harde leeftijdsgrens lijkt me ook niks. zolang mensen zich thuisvoelen bij Dombo moeten we ze toelaten denk ik. en dan maar hopen dat die kwieke zeventigers daar niet onder vallen... :D
naar de introductiedagen alleen nog mensen van onder de dertig sturen dan.
Post Reply