Peiling vraag 6

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Eldert
Posts: 150
Joined: 01 Apr 2009, 17:30

Peiling vraag 6

Post by Eldert »

6) Logo van de club:
Het huidige logo van de club is: (zie bovenaan het forum)
Het logo zou veranderd kunnen worden in een variant van het lustrum-logo, dat is iets moderner en strakker.
Vind je het een goed idee als we het lustrum-logo gaan gebruiken als het nieuwe Dombo-logo?
User avatar
Fleur
Posts: 208
Joined: 20 Jul 2009, 14:39

Re: Peiling vraag 6

Post by Fleur »

Leuk! Ben wellicht niet objectief als lustrumcommissielid, maar ben fan van het lustrumolifantje. De schoppenacht is een leuke toevoeging voor een eventueel generiek Dombo-logo.
Erik
Posts: 788
Joined: 27 Jul 2009, 23:27

Re: Peiling vraag 6

Post by Erik »

Nee
Toelichting: Ik sta er echter niet afwijzend tegenover. Beide logo's zijn mooi, maar het Lustrum logo moet maar voor het lustrum blijven. (Ik ben wel faliekant tegen het logo van 5 jaar terug). De vraag is meer waarom het moet veranderen? Trekt het meer jonge leden aan of is het om de huidige leden een plezier te doen met iets nieuws?
Dingen simpel houden is vrij moeilijk,
Dingen moeilijk maken daarentegen, is vrij simpel
User avatar
K-J
Posts: 1441
Joined: 06 Apr 2009, 20:35

Re: Peiling vraag 6

Post by K-J »

Ik vind het lustrumlogo mooier dan het huidige logo en de toevoeging van (sp) 8 ook een verbetering. Maar ik vind ook dat je een clublogo niet te snel moet veranderen. Ik sta hier dus een beetje dubbel in.
HenkU
Posts: 145
Joined: 03 Apr 2009, 08:15
Location: Rozendaal
Contact:

Re: Peiling vraag 6

Post by HenkU »

Na zoveel jaar is een opfrisbeurt van de huisstijl best nuttig, dus als iemand dit wil doen, ga je gang.
User avatar
Arnaud
Posts: 211
Joined: 19 Jun 2009, 12:18

Re: Peiling vraag 6

Post by Arnaud »

Maakt met niet zoveel uit, maar in het kader van mijn antwoord op vraag 5 zou het misschien geen kwaad kunnen de "Studenten" niet in een nieuw logo (al dan niet van het lustrum) op te nemen.
User avatar
Martin
Posts: 572
Joined: 02 Apr 2009, 17:44

Re: Peiling vraag 6

Post by Martin »

Het logo mag veranderd worden maar dat hoeft niet van mij. Wel ben ik tegen het vernietigen van briefpapier en andere zaken waar het oude logo nog opstaat.
Werk fascineert me: ik kan er urenlang naar kijken!
Baka
Posts: 62
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Peiling vraag 6

Post by Baka »

@Arnaud: Dat 'studenten' kan ik er zó uitslopen. Sterker, ik heb het bestuur twee opties aangeleverd, één met 'Studenten Bridge Club' en één met 'Bridge Club'. Het alternatief ligt dus al op de plank; of we dat gaan gebruiken is afhankelijk van de beslissing die we nemen over de naam van de club.
User avatar
nijn11
Posts: 720
Joined: 01 Apr 2009, 22:21
Location: Utrecht

Re: Peiling vraag 6

Post by nijn11 »

Volgens mij is het oude logo ook ooit eens bij een lustrum geïntroduceerd. Het is misschien wel eens tijd voor een nieuwe, en als die er toch al is...
Wel zou ik het rustig in elkaar over laten vloeien - ze liggen genoeg in elkaars verlengde om door elkaar gebruikt te worden (hoef je ook geen papier weg te gooien). Nieuwe spullen dus met nieuwe logo.
Laatst een prachtige samengestelde dwang gemaakt. Helaas is dit vakje te klein om het spel te bevatten.
Eldert
Posts: 150
Joined: 01 Apr 2009, 17:30

Re: Peiling vraag 6

Post by Eldert »

Ik wist niet eens dat wij briefpapier hadden?
Voor zover ik weet hebben we alleen voorbedrukte systeemkaarten met ons logo.

Die zullen we niet weggooien. We zouden natuurlijk Dombo-stickertjes kunnen maken om er overheen te plakken. :)
Post Reply