Peiling vraag 6

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Erik
Posts: 788
Joined: 27 Jul 2009, 23:27

Re: Peiling vraag 6

Post by Erik »

Kan iemand het bestaande logo reviseren. Een van de argumenten is dat het nieuwe logo strakker is. Dat komt doordat wij geen bestand van het logo met hoge resolutie hebben. Wanneer het oude logo met een computer wordt gemaakt dan worden ook de randen en contrasten weer scherp. Het oude logo is speelser en vind ik dus echt leuker.
Dingen simpel houden is vrij moeilijk,
Dingen moeilijk maken daarentegen, is vrij simpel
Baka
Posts: 62
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Peiling vraag 6

Post by Baka »

Dat heb ik precies een jaar geleden gedaan. Dit bestand heb doorgespeeld aan het bestuur, maar daar is letterlijk niets mee gedaan. Ja, ik heb het zelf op de wervingsflyer geplaatst die we op de Ducobeurs in A'foort hebben verspreid.

Graag gedaan.
Baka
Posts: 62
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Peiling vraag 6

Post by Baka »

Zojuist heb ik het WP thema van Dombo.org aangepast met de 'strakke' versie van ons huidige logo.
Erik
Posts: 788
Joined: 27 Jul 2009, 23:27

Re: Peiling vraag 6

Post by Erik »

idd. precies wat ik bedoel. Het verschil tussen het logo bovenaan de homepage en die bovenaan het forum is enorm. Kun je mij die mailen s.v.p.? Dank je wel
Dingen simpel houden is vrij moeilijk,
Dingen moeilijk maken daarentegen, is vrij simpel
Eldert
Posts: 150
Joined: 01 Apr 2009, 17:30

Re: Peiling vraag 6

Post by Eldert »

Baka wrote:Dat heb ik precies een jaar geleden gedaan. Dit bestand heb doorgespeeld aan het bestuur, maar daar is letterlijk niets mee gedaan. Ja, ik heb het zelf op de wervingsflyer geplaatst die we op de Ducobeurs in A'foort hebben verspreid.

Graag gedaan.
Sorry, dat is er bij ingeschoten. Ik ben het helemaal vergeten.
Post Reply