Voorstel betreffende het logo

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Post Reply
Baka
Posts: 61
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Voorstel betreffende het logo

Post by Baka »

Eh, Frank, is dit een uiting van smaak en mening, of is er iets principieels (juridisch?) mis met het nieuwe logo? Indien dat laatste, dan graag een toelichting, dan is het probleem wellicht nog te verhelpen. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat er geen juridische problemen zijn met het beeldmateriaal.

Indien het eerste, dan snap ik deze oproep niet helemaal. Ik wil namelijk iedereen oproepen te stemmen in overeenkomst met haar of zijn eigen mening.
Baka
Posts: 61
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Voorstel betreffende het logo

Post by Baka »

Ah, dat verduidelijkt. Nuancering, you gotta love it ;) Ik zie je punt ook wel, het is nu het één of het ander.

Laat ik aan de andere kant eerlijk zijn: een goed logo 'from scratch' is best een forse klus. Het is niet voor niets dat ik daar in het dagelijks leven een prijskaartje van minimaal 300 ballen aan hang (Christmas pun not intended). Als je alternatieven (of schetsen) aan kunt dragen, dan wil ik graag kijken of ik ze voor gebruik geschikt kan maken.

Om echter van de grond af aan zelf een nieuw Dombo logo te ontwerpen, daar begin ik op het moment niet aan, is gewoon erg veel werk, zeker als het wellicht niet gebruikt gaat worden.

Noot ende disclaimer: dit is mijn visie als vormgever, zonder overleg wat dan ook met het bestuur ;)
Baka
Posts: 61
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Voorstel betreffende het logo

Post by Baka »

Ja, daar heb ik natuurlijk maar één gepast antwoord op:
Image

Maar dan wel met een vette
Image
Post Reply