Domboërs Ondergaan Madeirese Bridge Ondernemning (8)

Plek voor leuke en minder leuke bridge verhalen
Post Reply
User avatar
Floris
Posts: 698
Joined: 09 Dec 2010, 23:26

Domboërs Ondergaan Madeirese Bridge Ondernemning (8)

Post by Floris »

Zo... mijn laatste verslagje van deze trip.

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik alweer op mijn bank in Nederland. "Alsof we nooit zijn weggeweest..."
Leuk was het allemaal wel. De laatste dag speelden Frits en ik niet ons beste bridge, maar we deden het toch aardig met twee nipte overwinningen en slechts één forse nederlaag. We hebben twee teams onder ons weten te houden.

Aansluitend op het toernooi was er een diner. De organisatie had een band uitgenodigd en er was een dansvloer neergelegd. Hier werd gretig gebruik van gemaakt, maar er had voor ons een bordje bij mogen staan van: : "Nee opa en oma, dat hoeft niet meer zo nodig..."

Uiteindelijk kwam dan de prijsuitreiking en zoals verwacht kregen wij de prijs van het 2e Nederlandse paar uitgereikt. dat leverde al met al toch nog een "eigen geldje" op. mooi zo.

Uiteindelijk was onze oogst dus:

Paren:
22e (van 155) met 55,21%. (daarmee 2e van 24 Nederlandse paren)

Teams:
66e (van 68) met 80,95 uit 12. (inderdaad, daar ben je niet trots op)


volgend jaar misschien meer.

Floris
User avatar
K-J
Posts: 1438
Joined: 06 Apr 2009, 20:35

Re: Domboërs Ondergaan Madeirese Bridge Ondernemning (8)

Post by K-J »

Al met al toch geen slechte week. En zo'n 'eigen geldje' is bij dit soort toernooien toch meestal wel een aardig bedrag.

Het was weer erg leuk om je verhalen te lezen. Keep up the good work! 8-)

(ben overigens nog wel benieuwd naar de afspeelprobleempjes in verslag 4) :)
User avatar
Gary McAlley
Posts: 846
Joined: 09 Apr 2009, 18:39

Re: Domboërs Ondergaan Madeirese Bridge Ondernemning (8)

Post by Gary McAlley »

Was weer leuk om te lezen inderdaad! Vooral over die grappige types die je daar aan tafel tegenkomt. Voorts ben ik ook benieuwd naar de oplossingen van alle bied- en speelproblemen, die moet je nog wel even posten. Anders vind ik niet dat je dat eigen veldje verdiend hebt ;)
User avatar
Gary McAlley
Posts: 846
Joined: 09 Apr 2009, 18:39

Re: Domboërs Ondergaan Madeirese Bridge Ondernemning (8)

Post by Gary McAlley »

waar ik in de vorige post 'v' zei bedoelde ik 'g'. stop.
Post Reply