Peiling vraag 2

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
User avatar
Gary McAlley
Posts: 851
Joined: 09 Apr 2009, 18:39

Re: Peiling vraag 2

Post by Gary McAlley »

geen actieve ballotage wat mij betreft, maar potentiele leden wel duidelijk maken wat voor vereniging Dombo is. Ik vind het i.p. wat moeilijk hard te maken als iemand van 36 geen lid mag worden bij een gemiddelde clubleeftijd van 38.
Eldert
Posts: 150
Joined: 01 Apr 2009, 17:30

Re: Peiling vraag 2

Post by Eldert »

HenkU wrote:Guus: In het HR staat (of stond, ik kan het niet zo 1,2,3 vinden) dat kandidaatleden gedurende de ballotageperiode geacht werden om op de clubavond te verschijnen (en dat de periode evt. langer kan zijn als dat niet mogelijk is). Ballotage is een kennismakingsperiode en dat lukt niet als ze er niet zijn.
Dat zijn we vergeten te vermelden bij de laatste actieve ballotage en dat is ons (het bestuur) nu ook duidelijk. Al doende leert men.
Persoonlijk ben ik echter van mening dat het bestuur hier net zo goed over kan beslissen (waarbij de leden natuurlijk altijd de gemaakte beslissing kunnen aanvechten en een ledenvergadering kunnen aanvragen.
HenkU
Posts: 145
Joined: 03 Apr 2009, 08:15
Location: Rozendaal
Contact:

Re: Peiling vraag 2

Post by HenkU »

Dat is toch de huidige procedure: nieuw lid komt binnen, leden maken eventuele opmerkingen, bestuur beslist, evt. beroep bij de ALV. Als er opmerkingen over een kandidaatlid zijn, dan wil je dat bij voorkeur niet in een ALV bespreken.
nienkel
Posts: 20
Joined: 09 Dec 2010, 22:55

Re: Peiling vraag 2

Post by nienkel »

wel maximale leeftijd om lid te worden. gem. leeftijd van dombo afgerond, dus 40 jaar. kunnen we een paar jaar vooruit
Post Reply