Voorstel 4 vraag aan bestuur (aanschaf dupliceer machine)

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Post Reply
Mimamaaike
Posts: 53
Joined: 17 Aug 2009, 14:18

Voorstel 4 vraag aan bestuur (aanschaf dupliceer machine)

Post by Mimamaaike »

Hallo bestuursleden,

Voor mij maakt het voor mijn stem over voorstel 4 (aanschaf dupliceermachine) wel uit hoe jullie de afschrijving gaan doorberekenen: er staat nu dat de machine aangeschaft wordt uit donaties en eigen reserve dombo. Dat betekent dat er nu geen contributieverhoging wordt voorgesteld/vastgesteld? Maar wat dan als de machine over 5 jaar het begeeft? Is het wie dan leeft wie dan zorgt? Of komt er toch nog een contributieverhoging waar het onderhoud van de dupliceermachine in is opgenomen?

En hebben jullie ook al nagedacht wie ervoor gaat zorgen dat de spellen ook echt gedupliceerd worden en de spelverdelingen worden geprint? De TC? En is het dan niet handig te polsen of de TC inderdaad die extra tijdsinvestering wil doen? Het is de laatste tijd vaak zo dat er maar één TC lid op tijd aanwezig is, vast om allerlei goede redenen, maar ik zie mezelf dan niet ook spellen dupliceren plus alle andere zaken doen (Misschien valt dit punt heel erg mee, ik heb geen idee hoeveel tijd het kost om de spellen te dupliceren, nog nooit met een schudmachine gewerkt. Maar het is ook zonde als we straks een schudmachine hebben die alleen maar in de kast staat...)

Maaike
HenkU
Posts: 145
Joined: 03 Apr 2009, 08:15
Location: Rozendaal
Contact:

Re: Voorstel 4 vraag aan bestuur (aanschaf dupliceer machine

Post by HenkU »

Over de praktische kant: Als ik voor de 2e divisie spellen moet voorbereiden dan ben ik met de 8 sets van 24 een uurtje bezig, de clubavond heeft maar 1 of 2 sets nodig, dus daar gaat de tijd niet echt inzitten. En je kan dit natuurlijk ook de week ervoor doen.
Mimamaaike
Posts: 53
Joined: 17 Aug 2009, 14:18

Re: Voorstel 4 vraag aan bestuur (aanschaf dupliceer machine

Post by Mimamaaike »

Ah, dank voor het antwoord Henk. Dat valt inderdaad heel erg mee :-).

Dat deel van de vraag mag dan geschrapt :-D.
Eldert
Posts: 150
Joined: 01 Apr 2009, 17:30

Re: Voorstel 4 vraag aan bestuur (aanschaf dupliceer machine

Post by Eldert »

Een goede vraag die we niet in het voorstel hebben beschreven. Ik weet niet meer precies wat we hierover hadden afgesproken en ik kom hier nog op terug.
User avatar
K-J
Posts: 1441
Joined: 06 Apr 2009, 20:35

Re: Voorstel 4 vraag aan bestuur (aanschaf dupliceer machine

Post by K-J »

Eldert wrote:Een goede vraag die we niet in het voorstel hebben beschreven. Ik weet niet meer precies wat we hierover hadden afgesproken en ik kom hier nog op terug.
Is er al meer bekend over de wijze van financiering van het 'dupliceermachine' gat ;)?
Post Reply