Nieuwe layout

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Post Reply
Jannes

Nieuwe layout

Post by Jannes »

Hoihoi

Feedback op de nieuwe layout van de website (evenals bugreports) kunnen jullie hier kwijt.

Het oude theme werd niet meer ondersteund, werkte wat gammel en was overall een tikkie sober en kaal.
Baka
Posts: 61
Joined: 06 Jun 2009, 14:08
Contact:

Re: Nieuwe layout

Post by Baka »

Grote veroouitgang, congrats!
Eén verzoekje: is het mogelijk om de knop 'Forum' in de menubalk direct te linken aan de 'board index'? Nu krijg ik alleen een scherm met het woord 'forum', en verder nix...
User avatar
Roelf
Posts: 354
Joined: 02 Apr 2009, 09:06

Re: Nieuwe layout

Post by Roelf »

Ziet er fraai uit Jannes! Geweldig dat je je vanuit het verre Amerika nog om de site van ons cluppie bekommert.
Baka wrote:Eén verzoekje: is het mogelijk om de knop 'Forum' in de menubalk direct te linken aan de 'board index'? Nu krijg ik alleen een scherm met het woord 'forum', en verder nix...
Dat dacht ik eerst ook, want je bent gewend te klikken op het hoofdmenu. Als je alleen je muis er overheen schuift werkt het prima. Maar zou idd mooi zijn als het ook bij klikken werkt.
User avatar
nijn11
Posts: 720
Joined: 01 Apr 2009, 22:21
Location: Utrecht

Re: Nieuwe layout

Post by nijn11 »

Alleen die kop van Tijn met zijn zilveren eikel misstaat een beetje.
Laatst een prachtige samengestelde dwang gemaakt. Helaas is dit vakje te klein om het spel te bevatten.
User avatar
Tijntje
Posts: 523
Joined: 01 Apr 2009, 14:36
Location: Utrecht

Re: Nieuwe layout

Post by Tijntje »

:twisted:
I have certain god-like powers in the presence of alcohol.
(Bilious, the Oh God of Hangovers, from Hogfather by Terry Pratchett)
Jannes

Re: Nieuwe layout

Post by Jannes »

Eén verzoekje: is het mogelijk om de knop 'Forum' in de menubalk direct te linken aan de 'board index'? Nu krijg ik alleen een scherm met het woord 'forum', en verder nix...
Your wish is my command.
Post Reply