Squash Toernooitje

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Post Reply
guus
Posts: 286
Joined: 01 Apr 2009, 08:42

Squash Toernooitje

Post by guus »

Hoi,

Sinds een aantal maanden gaan we ieder weekend squashen met een groep domboers. Nu leek het ons een leuk idee om een keertje een Dombo Squash toernooi te organiseren, maar vroegen ons af of daar überhaupt wel animo voor is.

Dus bij deze; zijn er mensen geïnteresseerd om mee te doen aan een Dombo sqaushtoernooi?
Het zal plaatsvinden in een weekend (zaterdag of zondag) in het squash centrum tegenover SVE.

gr. guus
User avatar
Martin
Posts: 571
Joined: 02 Apr 2009, 17:44

Re: Squash Toernooitje

Post by Martin »

Hoi Guus,

Moet je al kunnen squashen om mee te doen of kun je ook meedoen zonder squashervaring en zonder in het bezit te zijn van een squashracket?

Martin
Werk fascineert me: ik kan er urenlang naar kijken!
guus
Posts: 286
Joined: 01 Apr 2009, 08:42

Re: Squash Toernooitje

Post by guus »

Hoi,

Mijn ervaring komt ook uit de afgelopen 5 maanden ofzo. Het is simpel en makkelijk te leren dus ervaring is niet nodig wel handig als je wilt winnen :-). Het squash centrum heeft rackets die je kunt huren dus dat is ook geen probleem.

gr. guus
User avatar
een domme aap
Posts: 437
Joined: 02 Apr 2009, 11:50
Location: Utrecht

Re: Squash Toernooitje

Post by een domme aap »

Het enige is wel dat schoenen wel eens een probleem kunnen zijn. Ze zijn niet zo happig op sportschoenen met een zwarte zool, als ik me niet vergis...

Overigens, als er zo'n toernooitje komt, wil ik me best een paar keer uitsloven. Is wel gevaarlijk voor mezelf - ben nog nooit zonder blauwe plekken zo'n hok uitgestapt... "Oh jawel - die bal haaaaaal ik nog!"
Liever een domme aap in de boom, dan tegenover je aan tafel.
guus
Posts: 286
Joined: 01 Apr 2009, 08:42

Re: Squash Toernooitje

Post by guus »

Hoi Allen,

Al enige weken geleden aangekondigd op het forum, maar nu officieel een Squashtoernooi voor domboers en vrienden. Iedereen mag mee doen ook al is de enige link met dombo dat die persoon iemand kent op onze club. Squashervaring is enkel een pre als je het toernooi wilt winnen :-). Rackets en balletjes zullen voor iedereen aanwezig zijn.

Details:
Dag: 29 oktober
Tijd: 1 uur tot uiterlijk 4 uur
Kosten: 17,50 per persoon
Locatie: Squashcentrum Utrecht (op de hoek van de Brailledreef en Taagdreef)
Opgeven: Mail naar: gcvalkering@hotmail.com en vooraf geld overmaken naar 307706869 tnv guus valkering
Schoeisel: Schoenen met zwarte zolen zijn niet toegestaan

Squash wordt gespeeld op basis van rallypunten en iedere set wordt gespeeld tot 11 punten of tot het verschil 2 bedraagt (15-17 etc). We zullen een zwitsers systeem spelen waarbij iedere wedstrijd een best of 3 sets is. Als je meer informatie wil over de regels van squash dan kun je die vinden op http://www.squashweb.nl/squashregels/Ve ... squash.pdf daarnaast heeft het squashcentrum een korte uitleg op papier beschikbaar.
Post Reply