Domboweekend 2-4 oktober 2009

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Post Reply
basm
Posts: 119
Joined: 02 Apr 2009, 08:27
Location: Utrecht

Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by basm »

Hierbij wat details over het komende domboweekend. Er zijn GEEN plekken meer beschikbaar, het is VOL!.

Domboweekend 2009

Vrijdag 2 oktober 2009 - Zondag 4 oktober 2009
Accomodatie 'Klaproos'
Vakantiecentrum Paasheuvel
't Frusselt 30
8076 RE Vierhouten

Wat moet je meenemen?
In elk geval moet je een slaapzak/lakens + kussensloop meenemen, verder is een tandenborstel, handdoek en schone kleding ook wenselijk. Het is natuurlijk ook erg leuk om wat spelletjes mee te nemen.

Boodschappen:
We zullen zelf voedsel & drank mee moeten nemen. Ik zou het op prijs stellen als chauffeurs contact met mij opnemen zodat we boodschappen voor de eerste avond en ontbijt/lunch een beetje kunnen verdelen. Mogelijk dat er op zaterdag boodschappen gekocht moeten worden voor zaterdagavond/zondag.

Kosten:
De kosten voor het weekend bedragen €50 p.p. inclusief ontbijt & lunch zaterdag en zondag, en inclusief maaltijd zaterdagavond. En verder inclusief snacks, maar exclusief drank. Er is een afstreeplijst waarop iedereen verbruikte consumpties kan aftekenen. Aan het einde van het weekend worden die opgeteld en afgerekend samen met de deelnamekosten.

Programma:
Vrijdagavond kun je vanaf 19:30 terecht in de klaproos. De bedoeling is om vanaf 20:30 te gaan kaarten, dus probeer er dan te zijn als je mee wilt doen. Er is geen strikt plan voor de zaterdag, het is gebruikelijk om 's middags een viertallen-wedstrijd te organiseren, maar het staat iedereen natuurlijk vrij hiervan af te wijken. Op zondag moeten we uiterlijk om 18:00 de accomodatie verlaten.

Vervoer:
Het handigst is het om met de auto te gaan, het is ongeveer 45 minuten vanaf Utrecht (A28 richting Zwolle, afslag 14 Elspeet, dan zo'n 6 km naar Vierhouten). Waarschijnlijk zijn er wel voldoende mensen die met de auto gaan, probeer onderling te regelen wie met wie meerijdt. Oproepjes hiervoor kun je op het forum plaatsen.
Eventueel kun je met de trein naar Nunspeet: Utrecht CS-Nunspeet (57 minuten; stoptrein richting Zwolle gaat 2x/uur) - dan even bellen zodat iemand je kan komen ophalen op het station in Nunspeet.

Wie gaan er mee?
De volgende mensen hebben zich opgegeven:
Nienke L / Kees-Jan / Martin / Remco vd H / BoB / Erik /
Bas / Dennis / Gabriel / Maaike / Fleur / Eldert / Remco V /
Guus / Charlene / Elske / Wim d R / Jop / Geert / Jan K /
Afke / Hendrik / Jessica / Michiel / Hugo

Mocht je verdere vragen hebben, s.v.p. op het forum op de dombosite (onder dombonzin) reageren op dit bericht.

groeten,
Bas

(last edit: 25/9: toevoegen Jessica & Michiel)
Last edited by basm on 29 Sep 2009, 15:38, edited 4 times in total.
Erik
Posts: 788
Joined: 27 Jul 2009, 23:27

Re: Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by Erik »

Ik ben op vrijdag vrij, dus ik kan wel boodschappen doen. Als er maar iemand een lijstje maakt met wat ik moet halen. Er is in mijn auto één plek beschikbaar. Ik vertrek vrijdag om 18:30 (of eerder en eet onderweg) en heb zondag geen haast om thuis te komen.
Dingen simpel houden is vrij moeilijk,
Dingen moeilijk maken daarentegen, is vrij simpel
basm
Posts: 119
Joined: 02 Apr 2009, 08:27
Location: Utrecht

Re: Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by basm »

Erik, op basis van de bestellingen van vorig jaar kom ik tot de volgende -voorlopige - lijst. Graag reacties/aanvullingen/etc hierop van iedereen die meegaat. Met name op gebied van avondeten.

Boodschappenlijstje:
bier
- 4 kratten Grolsch
- 4 kratten Hertog Jan
- 4 kratten Hoegaarden

frisdrank
- 2 flessen Coca Cola
- 2 flessen Coca Cola Light
- 2 flessen Fanta
- 2 flessen Cassis (of zo)
- 4 pakken vruchtensap

wijn
(ik stel voor dat ik dit koop)

snacks
- 12 zakken diverse chips
- 6 zakken borrelnootjes
- 4 zakken M&M's
- 6 pakken diverse koekjes

ontbijt/lunch en zo
- 6 of 12 broden, afhankelijk van of we zaterdag nog booschappen gaan doen
- kaas
- vleeswaren
- pindakaas
- hagelslag
- jam
- 3 pakken koffie
- 1 doosje Earl Grey thee
- 1 doosje rooibos thee
- 8 pakken halfvolle melk
- suiker
- koffiemelk
...

diner
????? ik weet het niet ??? voorstellen graag (mogelijk eet ik zelf ook niet mee)
...

overig
- 4 rollen toiletpapier (waarschijnlijk niet nodig, maar jammer als er niets is)
...
basm
Posts: 119
Joined: 02 Apr 2009, 08:27
Location: Utrecht

Re: Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by basm »

Vervoer
Ik ga er vanuit dat iedereen zelf initiatief onderneemt om in Vierhouten te komen, maar dit is een kleine inventarisatie van wat ik weet:

* Bas + Charlene + Remco vdH met auto [nog 1 plek vrij]

* Erik met auto [nog 1 plek vrij]

* Jessica en Michiel met auto

* Geert met auto rechtstreeks vanuit Nijmegen

* Gabriel gaat zelf met de fiets
User avatar
Obelix
Posts: 70
Joined: 02 Apr 2009, 10:26

Re: Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by Obelix »

Is er iemand die zin heeft om langs Zeist te rijden vrijdag, dan kan ik ook een kratje met spellen meenemen?

Obelix
Rare signalen, die Romeinse
Jessica
Posts: 265
Joined: 02 Apr 2009, 08:24

Re: Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by Jessica »

Wij gaan vrijdag heen en zaterdagmiddag weer terug, er kunnen nog twee mensen meerijden, of één als K-J heen met ons meerijdt?
Erik
Posts: 788
Joined: 27 Jul 2009, 23:27

Re: Domboweekend 2-4 oktober 2009

Post by Erik »

Ik rij wel even langs zeist, Obelix. Ik heb toch ook plek zat voor nog een kratje spellen.

Ten aanzien van de Boodschappen:
Hoe zit het met dingen als handzeep, afwasmiddel, theedoeken?
Dingen simpel houden is vrij moeilijk,
Dingen moeilijk maken daarentegen, is vrij simpel
Post Reply