Gevonden! maar ook kwijt?

Roddels, Achterklap en andere flauwekul
Post Reply
Erik
Posts: 788
Joined: 27 Jul 2009, 23:27

Gevonden! maar ook kwijt?

Post by Erik »

Ik ben een beetje jaloers. Dat is heel raar na zo'n supergaaf weekeinde, maar dan te bedenken dat er zoveel Domboleden zijn die een nog veel leuker weekend hebben gehad met nog leukere festiviteiten, dat ze dus een wat minder gezellig onderonsje als een Domboweekeinde niet in hun schema kwijt konden, tja dat maakt mij jaloers. Ik heb niet zoveel (eigenlijk nauwelijks) activiteiten die leuker zijn zodat ik het Domboweekeinde daarvoor afzeg..., "snik" :(, en deze was er toch wel eentje in de categorie "de leukste tot dusver". Maar ja dat is het gemijmer van een seniele oude man, ik was deze post eigenlijk begonnen om aan te geven welke bijzondere voorwerpen zijn achtergebleven voor zij, die het laatst het pand verlieten.

Ten eerste is daar een trui. Donkerblauw met witte bies, toch zeker te omschrijven als vrij nieuw, tamelijk zwaar en door medevinders omschreven als van het type dat Remco zou kunnen dragen.

Ten tweede een zeer hip tukoois zakje met Medicourt opdruk met daarin een eveneens tukoois kleurig, zeer kek vaatdoekje.

Ten derde een CD, met hoes van Hollands trots, Ilse de Lange

Tot slot is er nog een exemplaar van het veelal bujubelde/verguisde blad Bridge.

Alle genoemde zaken zijn donderdag bij de poster dezes af te halen in het SVE gebouw.

Met bijzondere groet aan allen die dit weekeinde weer onvergetelijk hebben weten te maken.
Dingen simpel houden is vrij moeilijk,
Dingen moeilijk maken daarentegen, is vrij simpel
User avatar
nijn11
Posts: 720
Joined: 01 Apr 2009, 22:21
Location: Utrecht

Re: Gevonden! maar ook kwijt?

Post by nijn11 »

Oude man wrote:Saaie boel hoor, allemaal. Vroeger eindigden er tenminste nog Dombo-leden in het ziekenhuis en zo
Laatst een prachtige samengestelde dwang gemaakt. Helaas is dit vakje te klein om het spel te bevatten.
Post Reply