NABC

Zoek hier je partner voor de clubavond, 4-tallen competitie, toernooien of het leven.
Post Reply
Jannes

Re: NABC

Post by Jannes »

Hoi Willem

San Diego is niet echt in de buurt van Berkeley (waar ik woon), maar ik heb zeker zin om met Dombo'ers zulke toernooien onveilig te maken. En California is naast bridge ook zeker de moeite waard.

Afgelopen weekend heb ik met een juniorenteam tegen team Meltzer gespeeld. Wel dik verloren, maar dat lag voornamelijk aan onszelf. Met een solide team waren ze te verslaan, daar ben ik van overtuigd.
HenkU
Posts: 145
Joined: 03 Apr 2009, 08:15
Location: Rozendaal
Contact:

Re: NABC

Post by HenkU »

Was Rose wel of niet opgesteld? Scheelt een paar bakken imp's.

(O ja, en NABC's: Doen, hartstikke leuk)
Jannes

Re: NABC

Post by Jannes »

Ja, Rose deed inderdaad mee, maar haar donaties waren schamel. We deden het echt onszelf aan.

Op een zijblaadje: afgelopen weekend wel een GNT qualifier gewonnen (flight B). Dat betekent ACBL sponsoring naar DC deze zomer. Jihaa! Ik heb er zin in. Verhaaltjes spoedig hier en op mijn eigen site te lezen.
Jannes

Re: NABC

Post by Jannes »

Wat de ACBL ook mag beslissen over mijn kwalificatie voor de GNT in Washington (lees mijn site maar), ik ben nog steeds van plan te gaan.

Enne, ik heb erg veel zin om daar wat ouderwets te gaan brandschatten. Wie is er naast Willem geinteresseerd om daar deze zomer al te spelen:
http://www.acbl.org/nabc/index.php?a=20 ... t_schedule
Post Reply