Lustrum BCO (9 april)

Zoek hier je partner voor de clubavond, 4-tallen competitie, toernooien of het leven.
Post Reply
User avatar
Tijntje
Posts: 525
Joined: 01 Apr 2009, 14:36
Location: Utrecht

Lustrum BCO (9 april)

Post by Tijntje »

Dombo is niet de enige club die dit seizoen een lustrum heeft te vieren: BCO is dit jaar 65 geworden. Jaja, pensioen en zo.

BCO heeft zaterdag 9 april gereserveerd voor het grote lustrumtoernooi. Er zal worden gespeeld in teams van acht spelers; een viertal, een butlerpaar en een parenpaar. De onderlinge indeling mogen de teams zelf invullen.

Zelf zal ik dit toernooi (om de Mientje van Essen trofee) spelen met Anneloes. Ons aller barjuf Lauri speelt met haar vaste partner Huub van Vliet. Mijn vaste partner, Gérold Nicolasen, is nog op zoek naar een partner voor deze dag. Voor de wiskundigen onder ons: we zoeken daarnaast ook nog een vierde paar.

Kortom: we zijn op zoek naar drie vrijwilligers voor wat een aangename dag lijkt te worden.

Het geheel zal worden gehouden in NDC Den Hommel en het aanvangstijdstip staat gepland op 11:00. Zo rond 18:00 zou de prijsuitreiking moeten zijn. Voor meer informatie verwijs ik graag naar http://www.lustrumbco.nl/.
I have certain god-like powers in the presence of alcohol.
(Bilious, the Oh God of Hangovers, from Hogfather by Terry Pratchett)
Post Reply