4tallen tijdens ruitenboer

Zoek hier je partner voor de clubavond, 4-tallen competitie, toernooien of het leven.
Post Reply
User avatar
Martin
Posts: 572
Joined: 02 Apr 2009, 17:44

4tallen tijdens ruitenboer

Post by Martin »

Als divisiespeler mag ik weliswaar meedoen aan de ruitenboer-voorronde, maar ik kan me niet plaatsen. Om de kwalificatie zo eerlijk mogelijk te laten zijn, lijkt het me het leukst om vanavond een 4tallenwedstrijdje te spelen op Dombo met de anderen die zich niet kunnen plaatsen of anderszins liever geen ruitenboer spelen. Wie heeft hier zin in?


P.S. Eisen bond voor plaatsing voor de volgende ronde:
hun NBB-rating (per 1 september 2011) is lager dan 1700; voor spelers die lid zijn van méér dan een vereniging (uitgezonderd Stepbridge) of die op meer dan één speeldag bij een club spelen, is een rating van maximaal 1750 toegestaan. De NBB-rating per 1 september is voor iedere speler van de club te vinden op de NBBportal-website (onder het kopje competitie).
* ze hebben de laatste vijf seizoenen, d.w.z. m.i.v. het seizoen 2007-2008, niet gespeeld in of recht gehad op een plaats in een bondscompetitie (Tweede Divisie viertallen of paren of hoger, of Bondsklasse A vrouwenparen).
Werk fascineert me: ik kan er urenlang naar kijken!
User avatar
wim
Posts: 266
Joined: 09 Dec 2010, 23:08

Re: 4tallen tijdens ruitenboer

Post by wim »

Lijkt me een prima plan.
Ik speel met Obelix vanavond maar weet natuurlijk niet hoe hij over 4t denkt.
Post Reply